امروزه با توجه به افزایش آمار سرقت،یشتر افراد ترس سرقت خودروی خود را دارند.تصور کنید خودروی شما به سرقت رفته ، چه کاری می توانید انجام دهید ؟هیچی ! در این مقاله قصد داریم به شما ترفندی آموزش دهیم که پس از سرقت خودرو بتوانید ماشین خود را بیابید.

ماشین سرقتی تو پیدا کن !

از سیستم های حفاظتی و امنیتی خودرو می توان به دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو اشاره کرد.با دزدگیر خودرو بیشتر شما آشنایی دارید و می دانید نصب آن برای هر خودرویی الزامی می باشد.آمار سرقت خودروهایی که دارای دزدگیر هستند کمتر می باشد زیرا غیرفعال کردن دزدگیر زمان بر است. 

اما توجه داشته باشید که دزدگیر خودرو فقط حالت بازدارنده دارد و اطلاع رسانی آن تنها از طریق آژیر،ویبره و زنگ ریموت می باشد.

از دیگر سیستم های حفاظتی و امنیتی خودرو می توان به ردیاب ماشین اشاره کرد که افراد کمی با این دستگاه آشنایی دارند.شما با نصب این دستگاه دیگر لازم نیست نگران سرقت خودروی خود باشید.تا آخر مقاله همراه ما باشید تا شما را با قابلیت های ردیاب خودرو آشنا کنیم.

ردیاب خودرو در انواع سیمی و آهنربایی موجود می باشد که اگر به دنبال خرید ردیابی با دقت بالا هستید توصیه می شود ردیاب سیمی تهیه کنید.

از تفاوت های این 2 ردیاب می توان به طرز نصب و شارژ کردن آن اشاره کرد. برای نصب ردیاب سیمی شما باید از یک نصاب ماهر کمک بگیرید اما ردیاب آهنربایی احتیاجی به نصب ندارد.تفاوت دیگر این می باشد که ردیاب سیمی احتیاجی به شارژ کردن ندارد زیرا از برق خودرو تغذیه می کند ولی ردیاب های آهنربایی را باید طی چند روز شارژ کنید و برای هر بار شارژ کردن باید آن را از خودروی خود جدا کنید.

یکی از نکاتی که هنگام خرید ردیاب سیمی باید به آن توجه کنید موضوع باتری داخلی می باشد.توجه داشته باشید که ردیاب خودروی سیمی باید دارای باتری داخلی باشد تا هنگام قطع برق خودرو،دستگاه غیرفعال نشود.

ردیاب به شما کمک می کند تا موقعیت دقیق خودروی خود را بررسی کنید و در هر لحظه از موقعیت خودروی خود با خبر باشید.

بهترین ردیاب خودرو برای پیدا کردن ماشین سرقتی

از بهترین ردیاب های سیمی خودرو می توان به ردیاب ST30 از برند استیلاک اشاره کرد.این ردیاب از جدیدترین و حرفه ای ترین ردیاب خودرو می باشد که امروزه بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است.

ردیاب استیلاک علاوه بر موقعیت یابی دقیق دارای قابلیت های دیگر می باشد که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

قابلیت شنود

با این قابلیت شما می توانید تمامی صداهای داخل خودرو را شنود کنید.این قابلیت هنگام سرقت خودرو بسیار کاربردی می باشد.زیرا با نصب ردیاب شنود دار شما می توانید از طریق شنود ردیاب،تمامی صداهای سارقان را بشنوید.

تعیین محدوده جغرافیایی

با استفاده از این قابلیت شما می توانید محدوده جغرافیایی مشخص برای خودروی خود تعریف کنید تا هر زمان که خودروی شما از آن محدوده ی مشخص خارج شد به شما از طریق اپلیکیشن هشدار داده شود.از طریق این قابلیت نیز شما می توانید به سرعت از سرقت خودروی خود با خبر شوید. 

تعریف سرعت مجاز

شما می توانید از طریق نرم افزار ردیاب خودرو ، سرعت مجاز برای ماشین خود مشخص کنید.با این قابلیت هنگامی که سرعت خودروی شما از حد مجاز خارج شود از طریق اپلیکیشن به شما هشدار داده می شود.

خاموش کردن و کنترل خودرو از راه دور

از دیگر قابلیت های مهم ردیاب خورو که در سرقت خودرو بسیار تاثیر گذار است،کنترل خودرو از راه دور می باشد.به طور مثال شما می توانید از طریق اپلیکیشن ، خودروی خود را از راه دور خاموش کنید.

امکان برقراری تماس 2 طرفه

از قابلیت های جذاب ردیاب st30 استیلاک می توان به برقراری تماس 2 طرفه اشاره کرد.

دارای کلید SOS

در زمان های اضطراری شما می توانید با فشردن کلید SOS ، با نزدیکان خود تماس بگیرید و آن ها را از موقعیت و شرایط خود آگاه کنید.اما لازم به ذکر است که شما باید از قبل شماره ی نزدیکان خود را در حافظه اپلیکیشن ذخیره کنید.

هشدار باز بودن درب خودرو

هنگامی که درب خودرو ی شما باز می شود از طریق اپلیکیشن به شما هشدار داده می شود.

اپلیکیشن ردیاب خودرو

ردیاب خودرو استیلاک دارای اپلیکیشن فارسی می باشد که در دو نسخه اندروید و ios عرضه شده است.که شما می توانید به صورت رایگان این اپلیکیشن را دانلود و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.