بر اساس آمار، امسال سرقت خودرو رشد بسیار داشته و تا کنون نزدیک به 20 هزار ماشین به سرقت برده شده است  که 70 درصد این خودرو ها مربوط به ماشین های ایرانی می باشد. سرقت خودرو هایی از قبیل پراید، 206، سمند، پرشیا و ... بسیار بیشتر از خودروهای دیگر بوده است.

  • تا حالا تصور کرده اید که اگر خدای نکرده ماشینتان به سرقت برده شود چه کاری می توانید انجام دهید؟
  • یا برای افزایش امنیت خودرو و جلوگیری از سرقت ، نصب دزدگیر ماشین به تنهایی کافی می باشد و می تواند از سرقت خودرو جلوگیری کند؟

از سیستم های حفاظتی و امنیتی برای خودرو می توان به دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو اشاره کرد. دزدگیر ماشین از قدیمی ترین سیستم های حفاظتی خودرو محسوب می شود که در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد. دزدگیر ماشین سیستمی بازدارنده است و در صورت بروز مشکل فقط از طریق آژیر و زنگ ریموت اطلاع رسانی می کند.بر اساس آمار سرقت، دزدگیر ماشین به تنهایی برای تامین امنیت خودرو کافی نمی باشد و باید در کنار آن نیز از ردیاب خودرو استفاده شود.

ردیاب خودرو بهترین سیستم امنیتی ماشین

ردیاب خودرو در دو نوع سیمی و آهنربایی در بازار موجود می باشد که کار اصلی آن نشان دادن موقعیت به صورت آنلاین و لحظه ای می باشد.اگر به دنبال خرید ردیابی دقیق با دقت بالا هستید بهتر است ردیاب سیمی خریدای کنید .از برخی تفاوت های ردیاب سیمی و آهنربایی می توان به طرز نصب و شارژ کردن آن اشاره کرد.

برای نصب ردیاب سیمی بهتر است از نصابی ماهر کمک بگیرید تا اختلالی در سیستم برقی خودروی شما پیش نیاید اما ردیاب آهنربایی نیازی به نصب ندارد. ردیاب سیمی احتیاجی به شارژ کردن ندارد و منبع تغذیه آن برق خودرو می باشد ولی ردیاب آهنربایی به شارژ کردن نیاز دارد و باید آن را برای هر بار شارژ کردن از خودرو جدا کنید و شارژ نمایید.

پس توصیه می شود برای خرید ردیاب خودرو از نوع سیمی آن استفاده کنید. زیرا ردیاب سیمی نیازی به شارژ کردن ندارد و دقت بالایی دارد. اما نکته ای که هنگام خرید ردیاب سیمی باید به آن توجه کنید وجود باتری داخلی می باشد. حتما دقت داشته باشید که ردیاب سیمی دارای باتری باشد زیرا اگر فاقد باتری داخلی باشد با قطع برق خودرو ردیاب غیرفعال می شود و امکان ردیابی را از دست می دهد.

ردیاب خودرو چی بخرم؟

امروزه ردیاب ماشین سیمی در برند های مختلف و متفاوتی در بازار موجود می باشد که هر کدام دارای قابلیت و امکانات  متفاوتی می باشند. از بهترین و جدیدترین ردیاب خودرو می توان به ردیاب ST30 از برند استیلاک اشاره کرد. برند استیلاک از قدیمی ترین و معروف ترین برند ها در زمینه تولید لوازم جانبی خودرو می باشد. ردیاب استیلاک به دلیل امکانات و قابلیت های خاص و ویژه، از پیشرفته ترین و حرفه ای ترین ردیاب های شناخته شده است. از قابلیت های این ردیاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کنترل خودرو از راه دور

از قابلیت های مطلوب ردیاب خودرو استیلاک می توان به کنترل خودرو از راه دور اشاره کرد که شما می توانید خودروی خود را از راه دور به وسیله اپلیکیشن استیلاک خاموش کنید. این قابلیت به شما کمک می کند تا هنگام سرقت خودرو بتوانید برق خودروی خود را قطع کنید و خودروی خودر را خاموش کنید.

  • قابلیت شنود

    قابلیت شنود نیز از جذاب ترین قابلیت های جی پی اس خودرو استیلاک می باشد که برای زمان سرقت خودرو نیز بسیار کاربردی می باشد. شما می توانید به کمک این قابلیت، صداهای داخل کابین خودروی خود را شنود کنید.
  • تعیین محدوده جغرافیایی

    به کمک اپلیکیشن جی پی اس خودرو ST30 شما می توانید برای خودروی خود محدوده جغرافیایی مشخص کنید تا هنگام خارج شدن خودرو از آن محدوده به شما هشدار داده شود و شما را آگاه سازد.
  • تعیین سرعت مجاز

    با جی پی اس ماشین استیلاک شما می توانید سرعت مجاز برای خودروی خود تعریف کنید تا هنگام خارج شدن از سرعت مجاز تعریف شده به شما اعلان و یا هشداری ارسال شود.
  • هشدار باز شدن درب خودرو

    این قابلیت نیز از یکی از مهم ترین ویژگی ردیاب ماشین استیلاک می باشد که مانع سرقت خودرو می شود. با این قابلیت هنگامی که سارق درب خودرو را باز می کند به سرعت برای شما اعلانی ارسال می شود.
  • کلید اضطراری SOS

    دکمه اضطراری به شما کمک می کند تا در مواقع اضطراری با فشردن این کلید بتوانید با نردیکان خود تماس بگیرید. البته لازم به ذکر است که از قبل باید شماره های مورد نظر خود را در حافظه اپلیکیشن جی چی اس ذخیره کنید.
  • نرم افزار اندروید و ios

    ردیاب ST30 استیلاک دارای اپلیکیشن فارسی می باشد که در دو نسخه اندروید و ios در بازار عرضه شده است. شما می توانید تمامی قابلیت های ردیاب استیلاک را از طریق اپلیکیشن کنترل و تعریف کنید.

ردیاب یا دزدگیر ؟

شاید این سوال برای خیلی از شماها پیش آمده باشد که برای افزایش امنیت خودرو کدام دستگاه بهتر است ، نصب ردیاب یا دزدگیر ماشین ؟

ردیاب و دزدگیر مکمل یکدیگر می باشند و اگر از نظر هزینه ای مشکلی ندارید بهتر است هر دو برای خودرو نصب شوند. اما اگر از نظر هزینه ای دارای محدودیت قیمت هستید بهتر است نصب ردیاب خودرو را الویت خود قرار دهید. زیرا قابلیت های ردیاب نسبت به دزدگیر بیشتر است.

خرید بهترین جی پی اس خودرو

یکی از بزرگترین و معروف ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه ی فروش انواع لوازم جانبی و امنیتی خودرو فروشگاه اینصب می باشد.این فروشگاه برای خریداران ساکن شهر تهران خدمات نصب در محل ارائه می دهد. تمامی محصولات این فروشگاه به همراه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش ارائه داده می شود و در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید تا شما را برای داشتن خریدی مناسب و مطلوب راهنمایی کنند.