x تبلیغات
تکنولوژی

پیدا کردن ماشین سرقتی با ردیاب خودرو

 بر اساس آمار، امسال سرقت خودرو رشد بسیار داشته و تا کنون نزدیک به 20 هزار ماشین به سرقت برده شده است  که 70 درصد این خودرو ها مربوط به ماشین های ایرانی می باشد. سرقت خودرو هایی از قبیل پراید، 206، سمند، پرشیا و ... بسیار بیشتر از خودروهای دیگر بوده است.

  • تا حالا تصور کرده اید که اگر خدای نکرده ماشینتان به سرقت برده شود چه کاری می توانید انجام دهید؟
  • یا برای افزایش امنیت خودرو و جلوگیری از سرقت ، نصب دزدگیر ماشین به تنهایی کافی می باشد و می تواند از سرقت خودرو جلوگیری کند؟

از سیستم های حفاظتی و امنیتی برای خودرو می توان به دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو اشاره کرد. دزدگیر ماشین از قدیمی ترین سیستم های حفاظتی خودرو محسوب می شود که در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد. دزدگیر ماشین سیستمی بازدارنده است و در صورت بروز مشکل فقط از طریق آژیر و زنگ ریموت اطلاع رسانی می کند.بر اساس آمار سرقت، دزدگیر ماشین به تنهایی برای تامین امنیت خودرو کافی نمی باشد و باید در کنار آن نیز از ردیاب خودرو استفاده شود.

ردیاب خودرو بهترین سیستم امنیتی ماشین

ردیاب خودرو در دو نوع سیمی و آهنربایی در بازار موجود می باشد که کار اصلی آن نشان دادن موقعیت به صورت آنلاین و لحظه ای می باشد.اگر به دنبال خرید ردیابی دقیق با دقت بالا هستید بهتر است ردیاب سیمی خریدای کنید .از برخی تفاوت های ردیاب سیمی و آهنربایی می توان به طرز نصب و شارژ کردن آن اشاره کرد.

برای نصب ردیاب سیمی بهتر است از نصابی ماهر کمک بگیرید تا اختلالی در سیستم برقی خودروی شما پیش نیاید اما ردیاب آهنربایی نیازی به نصب ندارد. ردیاب سیمی احتیاجی به شارژ کردن ندارد و منبع تغذیه آن برق خودرو می باشد ولی ردیاب آهنربایی به شارژ کردن نیاز دارد و باید آن را برای هر بار شارژ کردن از خودرو جدا کنید و شارژ نمایید.

پس توصیه می شود برای خرید ردیاب خودرو از نوع سیمی آن استفاده کنید. زیرا ردیاب سیمی نیازی به شارژ کردن ندارد و دقت بالایی دارد. اما نکته ای که هنگام خرید ردیاب سیمی باید به آن توجه کنید وجود باتری داخلی می باشد. حتما دقت داشته باشید که ردیاب سیمی دارای باتری باشد زیرا اگر فاقد باتری داخلی باشد با قطع برق خودرو ردیاب غیرفعال می شود و امکان ردیابی را از دست می دهد.

ردیاب خودرو چی بخرم؟

امروزه ردیاب ماشین سیمی در برند های مختلف و متفاوتی در بازار موجود می باشد که هر کدام دارای قابلیت و امکانات  متفاوتی می باشند. از بهترین و جدیدترین ردیاب خودرو می توان به ردیاب ST30 از برند استیلاک اشاره کرد. برند استیلاک از قدیمی ترین و معروف ترین برند ها در زمینه تولید لوازم جانبی خودرو می باشد. ردیاب استیلاک به دلیل امکانات و قابلیت های خاص و ویژه، از پیشرفته ترین و حرفه ای ترین ردیاب های شناخته شده است. از قابلیت های این ردیاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کنترل خودرو از راه دور

از قابلیت های مطلوب ردیاب خودرو استیلاک می توان به کنترل خودرو از راه دور اشاره کرد که شما می توانید خودروی خود را از راه دور به وسیله اپلیکیشن استیلاک خاموش کنید. این قابلیت به شما کمک می کند تا هنگام سرقت خودرو بتوانید برق خودروی خود را قطع کنید و خودروی خودر را خاموش کنید.

  • قابلیت شنود

    قابلیت شنود نیز از جذاب ترین قابلیت های جی پی اس خودرو استیلاک می باشد که برای زمان سرقت خودرو نیز بسیار کاربردی می باشد. شما می توانید به کمک این قابلیت، صداهای داخل کابین خودروی خود را شنود کنید.
  • تعیین محدوده جغرافیایی

    به کمک اپلیکیشن جی پی اس خودرو ST30 شما می توانید برای خودروی خود محدوده جغرافیایی مشخص کنید تا هنگام خارج شدن خودرو از آن محدوده به شما هشدار داده شود و شما را آگاه سازد.
  • تعیین سرعت مجاز

    با جی پی اس ماشین استیلاک شما می توانید سرعت مجاز برای خودروی خود تعریف کنید تا هنگام خارج شدن از سرعت مجاز تعریف شده به شما اعلان و یا هشداری ارسال شود.
  • هشدار باز شدن درب خودرو

    این قابلیت نیز از یکی از مهم ترین ویژگی ردیاب ماشین استیلاک می باشد که مانع سرقت خودرو می شود. با این قابلیت هنگامی که سارق درب خودرو را باز می کند به سرعت برای شما اعلانی ارسال می شود.
  • کلید اضطراری SOS

    دکمه اضطراری به شما کمک می کند تا در مواقع اضطراری با فشردن این کلید بتوانید با نردیکان خود تماس بگیرید. البته لازم به ذکر است که از قبل باید شماره های مورد نظر خود را در حافظه اپلیکیشن جی چی اس ذخیره کنید.
  • نرم افزار اندروید و ios

    ردیاب ST30 استیلاک دارای اپلیکیشن فارسی می باشد که در دو نسخه اندروید و ios در بازار عرضه شده است. شما می توانید تمامی قابلیت های ردیاب استیلاک را از طریق اپلیکیشن کنترل و تعریف کنید.

ردیاب یا دزدگیر ؟

شاید این سوال برای خیلی از شماها پیش آمده باشد که برای افزایش امنیت خودرو کدام دستگاه بهتر است ، نصب ردیاب یا دزدگیر ماشین ؟

ردیاب و دزدگیر مکمل یکدیگر می باشند و اگر از نظر هزینه ای مشکلی ندارید بهتر است هر دو برای خودرو نصب شوند. اما اگر از نظر هزینه ای دارای محدودیت قیمت هستید بهتر است نصب ردیاب خودرو را الویت خود قرار دهید. زیرا قابلیت های ردیاب نسبت به دزدگیر بیشتر است.

خرید بهترین جی پی اس خودرو

یکی از بزرگترین و معروف ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه ی فروش انواع لوازم جانبی و امنیتی خودرو فروشگاه اینصب می باشد.این فروشگاه برای خریداران ساکن شهر تهران خدمات نصب در محل ارائه می دهد. تمامی محصولات این فروشگاه به همراه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش ارائه داده می شود و در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید تا شما را برای داشتن خریدی مناسب و مطلوب راهنمایی کنند.

 

12 دلیل استفاده از دستگاه حضور و غیاب

 

12 دلیل استفاده از دستگاه حضور و غیاب

این شما و این هم 12 دلیل حیاتی استفاده از دستگاه حضور و غیاب:

  1. کنترل دقیق ورود و خروج پرسنل
  2. به صفر رساندن درصد خطای محاسباتی در محاسبه‌ی حقوق پایان ماه
  3. کنترل دقیق اضافه‌کار یا کسر کار هر یک از پرسنل
  4. سهولت در محاسبه‌ی حقوق و دستمزد پرسنل
  5. نگهداری آرشیو کاملی از ورود و خروج افراد
  6. ایجاد روند مکانیزه کنترل تردد
  7. گزارشات مدیریتی
  8. صرفه‌جویی اقتصادی
  9. جلوگیری از ضایع شدن حقوق پرسنل
  10. افزایش بهره‌وری سازمان و پرسنل
  11. حذف فرآیند دستی و کاغذی محاسبه‌ی حقوق پرسنل
  12. به حداقل رساندن و حذف خطای انسانی سهوی یا عمدی

دستگاه حضور و غیاب نقش مهمی در سیستم‌ های مدیریتی کسب و کارها دارد و هر مجموعه ای به فراخور شرایط و تعداد کارکنان خود از انواع گوناگون این دستگاه‌ ها استفاده می‌ کند. در حال حاضر انواع مختلفی از دستگاه حضور و غیاب در سراسر دنیا وجود دارد که هر کدام از این دستگاه ها مناسب کسب و کار خاصی هستند و مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایا و معایب انواع دستگاه حضور و غیاب بپردازیم. برای اطلاع از راهنمای جامع خرید دستگاه حضور و غیاب به این مقاله رجوع کنید.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی – لمسی

یکی از مطمئن ترین روش ها برای تشخیص هویت افراد شناسایی از طریق اثر انگشت آنان است، زیرا هر شخصی اثر انگشت منحصر به فرد خودش را دارد. در این دستگاه ‌ها از یک سیستم ورودی اسکن اثر انگشت استفاده می شود. در هر بار ورود و خروج کارمند اثر انگشت خود را وارد دستگاه می‌ کند و در صورت تطابق با اثر انگشت های ذخیره شده در دستگاه، تردد این فرد ثبت می‌ شود.امروزه یکی از پر طرفدارترین دستگاه ‌حضور و غیاب، دستگاه اثر انگشتی است.

مزایا و معایب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی – لمسی

دستگاه های اثر انگشتی سطح امنیت بسیار بالایی دارند و امکان تقلب در نتایج آن وجود ندارد. در دستگاه حضور غیاب کارتی ممکن است فراموش کنید کارت خود را به همراه بیاورید. اما در دستگاه اثر انگشتی همیشه برای ورود، اثر انگشت خود را به همراه دارید. دستگاه‌ های اثر انگشتی نیازی به ناظر ندارند و زمان ثبت تردد آن ها کوتاه است، اما این دستگاه‌ ها هزینه خرید و تعمیرات بالاتری نسبت به دستگاه ‌های کارتی دارند. به ویژه اگر حسگر اثر انگشت این دستگاه‌ ها خراب شود هزینه تعمیر بالایی دارد.در برخی مشاغل مانند تعمیرگاه ها، مشاغل کارگاهی و … افرادی که کارهای یدی انجام می ‌دهند ممکن است اثر انگشت آن ها آسیب ببیند، یا بر اساس نوع کارشان دارای اثر انگشت چرب یا کثیف باشند. این دستگاه ها در تشخیص اثر انگشت این افراد دچار مشکل می ‌شوند. 

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ ترین تکنولوژی های بیومتریکی دستگاه های تشخیص چهره می باشند. در این دستگاه ها فرد باید در محل تعیین شده روبروی دوربین دستگاه قرار بگیرد تا مختصات چهره او را ثبت شود. به هنگام هر بار تردد دستگاه در زمانی کمتر از یک ثانیه تصویر شخص را با تصاویر ذخیره شده مقایسه می کند و در صورت تطابق تردد شخص را ثبت می کند.دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره مناسب سازمان‌ هایی با تعداد پرسنل بالا و همچنین مناسب برای مشاغلی مانند تراشکاری، تعمیرگاه و … است که ثبت اثر انگشت برای آن ها دارای مشکل می باشد.

مزایا و معایب دستگاه تشخیص چهره

دستگاه های تشخیص چهره دارای مزایای بسیار مهمی از جمله دقت بالا و سطح پایین دخالت افراد می باشند. و همین مزایا سبب شده تا این روش در موارد امنیتی کنترل تردد مورد استفاده قرار گیرد. 

در دستگاه تشخیص چهره امکان تقلب به هیچ وجه وجود ندارد؛ چرا که برای هر فرد فقط امکان ثبت چهره‌ خودش وجود دارد. سرعت عمل این دستگاه‌ ها بسیار بالاست. تغییراتی مانند لنز گذاشتن، آرایش کردن، ریش گذاشتن، عینک داشتن و … هیچ تاثیری در شناسایی دستگاه نداشته و دستگاه به راحتی می‌ تواند چهره افراد را شناسایی نماید.واضح است که این نوع دستگاه های بیومتریک قیمت بالایی دارند و هزینه تعمیرات آن ها نیز گران است. در ضمن نصب این دستگاه ‌ها هم شرایط و حساسیت ‌های خاصی دارد. و اگر رعایت نشود موجب اختلال در عملکرد آن ‌ها خواهد شد.

دستگاه حضور و غیاب دستگاه کارتی

دستگاه‌ های کارتی از قدیمی ‌ترین انواع دستگاه‌ های حضور غیاب است و همچنان در بسیاری از سازمان ها و شرکت‌ ‌های بزرگ و با سابقه ایران از آن‌ ها استفاده می ‌شود. با نزدیک کردن و یا اتصال کارت تردد به دستگاه کارتی، اطلاعات ذخیره شده در کارت بوسیله دستگاه دریافت می شود و فرآیند احراز هویت و ثبت زمان تردد صورت می گیرد.در حال حاضر این فناوری تقریبأ در دستگاه های جدید به تنهایی به کار برده نمی شود و کنار سایر فناوری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایا و معایب دستگاه های حضور و غیاب کارتی

از مزایای اصلی دستگاه های کارتی عبارتند از سرعت عملکرد بالا، کوتاه بودن زمان استفاده از آن، توانایی ثبت تردد تعداد زیادی از افراد در حداقل زمان ممکن و هزینه پایین برای خرید و تعمیرات نسبت به دیگر انواع دستگاه ها. این مزایا استفاده از دستگاه‌ های کارتی را برای مجموعه ‌های دارای پرسنل فراوان که قصد دارند هزینه کمی برای خرید دستگاه حضور و غیاب صرف کنند، مناسب می‌ کند.

پیشرفته ترین دزدگیر اماکن دارای چه امکاناتی می باشد ؟

امروزه با افزایش سرقت منازل، افراد در جهت تامین امنیت منزل خود اقداماتی انجام می دهند. از جمله مهم ترین اقدامات لازم برای تامین امنیت خانه، خرید و نصب دزدگیر اماکن می باشد. همان طور که می دانید مدل ها و برند های مختلفی از دزدگیر اماکن در بازار عرضه می شود که همین موضوع سبب سخت شدن انتخاب گردیده است. از بهترین برند های دزدگیر اماکن در بازار می توان به برند گپ و فایروال اشاره کرد. برخی از دزدگیر های اماکن دارای امکانات بالاتر و بیشتری می باشند که در این مطلب قصد داریم به بررسی امکانات پیشرفته ترین دزدگیر های اماکن بپردازیم.

پیشرفته ترین دزدگیر اماکن

عملکرد تمامی سیستم های امنیتی اماکن یکسان می باشد و تمامی آن ها وظیفه دارند که خطر را شناسایی کرده و هشدار دهند. سنسور های دزدگیر اماکن به محض شناسایی خطر به پنل مرکزی دزدگیر اماکن سیگنال ارسال می کنند و پنل مرکزی فرمان فعال شدن را به آژیر ارسال می کند. البته دزدگیر های اماکن پیشرفته تر به روش های دیگری نیز اعلان خطر می کنند که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

امکانات پیشرفته ترین دزدگیر های اماکن

در این جا به تمامی امکانات و قابلیت هایی که دزدگیر های اماکن پیشرفته دارند اشاره می کنیم و درمورد آن ها به طور مختصر توضیح می دهیم. توجه داشته باشید که برخی از امکاناتی که در ادامه به شما معرفی می کنیم در تمامی دزدگیر های اماکن وجود دارد اما برخی دیگر تنها قابلیت ها و امکانات دزدگیر های اماکن پیشرفته می باشند.

  • شنود صدای محیط

  •  

  • از جمله امکانات دزدگیر های اماکن پیشرفته، می توان به شنود صدای محیط اشاره کرد. توجه داشته باشید که تمامی دزدگیر های اماکن از این قابلیت بهره مند نمی باشند و تنها برخی از آن ها دارای قابلیت شنود هستند. اگر موضوع شنود صدای محیط برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، در هنگام خرید لازم است از شنود داشتن پنل دزدگیر مطمئن شوید. با شنیدن صداهای داخل محیط خانه در مواقعی که در خانه حضور ندارید می توانید متوجه اتفاقات داخل خانه شوید.
  • تلفن کننده سیم کارتی

     

    برخی از دزدگیر های اماکن دارای تلفن کننده سیم کارتی می باشند. تلفن کننده نیز وظیفه اعلان سرقت را دارد. زمانی که سنسور های دزدگیر، خطر را شناسایی می کنند و به پنل سیگنال می فرستند، پنل مرکزی به تلفن کننده فرمان اعلان ارسال می کند. تلفن کننده با دریافت فرمان اعلان با چند شماره که از قبل روی دستگاه تعریف کرده اید تماس می گیرد. برخی از دزدگیر ها دارای تلفن کننده سیمکارتی و برخی دیگر دارای تلفن کننده خط ثابت می باشند. البته پنل های مرکزی قدیمی تر دارای هیچ نوع تلفن کننده ای نمی باشند. دزدگیر های پیشرفته دارای تلفن کننده سیمکارتی می باشند. تلفن کننده خط ثابت در صورت قطع خط شهری، قادر به تماس گرفتن در هنگام سرقت نمی باشد، به همین علت توصیه می کنیم که پنلی خریداری کنید که دارای تلفن کننده سیمکارتی باشد.
  • تعداد زون

    پنل های دزدگیر اماکن پیشرفته تر دارای تعداد زون بیشتری می باشند و درواقع شما می توانید برای سنسورها مسیرهای متعددی در نظیر بگیرید. هر زون دزدگیر اماکن امکان اتصال به یک یا چند سنسور را دارد که تمامی سنسور های متصل شده به یک زون مشخص، هماهنگ می باشند. درواقع شما می توانید این زون را غیر فعال یا فعال کنید تا تمامی سنسورهای متصل به آن غیرفعال یا فعال شود. توجه داشته باشید که زون های بیسیم و باسیم دزدگیر متفاوت است. شما می توانید به زون های باسیم دزدگیر، سنسور های باسیم را و به زون های بیسیم سنسور های بیسیم را متصل نمایید.
  • هوشمند سازی

  •  

  • یکی از مهم ترین امکانات پیشرفته ترین دزدگیر های اماکن امکان هوشمند سازی خانه می باشد. برخی از دزدگیر های اماکن دارای امکان هوشمند سازی می باشند و شما می توانید با نصب آن از راه دور وسایل برقی منزل خود را کنترل کنید. به طور مثال قبل از رسیدن به خانه می توانید سیستم سرمایشی ی گرمایشی خانه را روشن کنید تا زمان رسیدن به خانه، هوا مناسب باشد. دزدگیر های اماکن کمی دارای این امکان می باشند که بهتر است قبل ا خرید از این امکان دزدگیر مطمئن شوید. امکان کنترل وسایل برقی از طریق اپلیکیشن مخصوص دزدگیر امکان پذیر می باشد.

پشتیبانی از اعلان حریق

قابلیت پشتیبانی از اعلان حریق نیز از جمله قابلیت هایی است که تمامی دزدگیر ها ندارند. برخی از دزدگیر های اماکن پیشرفته تر قادر به اتصال به سنسور دود می باشند و قادر به اعلان آتش سوزی هستند. با نصب این دزدگیر ها و اتصال آن به سنسور دود، امکان شناسایی دود و اعلان حریق وجود خواهد داشت.

 

مزایای نصب دستگاه حضور و غیاب

در گذشته و بعضی از شرکت ها و فروشگاه های امروزی،زمان ورود و خروج پرسنل را به صورت دستی ثبت می کردند.ثبت زمان ورود و خروج کارمندان به صورت دستی باعث وجود مشکلاتی همچون خطا در ثبت زمان دقیق و تقلب کردن در ثبت تردد ها شد.

با پیشرفت تکنولوژی دستگاه حضور و غیاب وارد بازار شد و شاید این سوال برای شما پیش آید که مزیت استفاده از دستگاه حضور و غیاب چیست؟

و یا چرا وجود دستگاه حضور و غیاب در یک شرکت و فروشگاه باعث سازماندهی می شود؟ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با مزایای وجود دستگاه حضور و  غیاب آشنا کنیم.

مزایای دستگاه حضور و غیاب

دستگاه های حضور و غیاب دارای انواع مختلف دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره،اثرانگشتی،کارتی و رمزی موجود می باشد.در دو نوع اول دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشتی امکان تقلب به هیچ عنوان وجود ندارد زیرا چهره و اثر انگشت هر شخص منحصر به فرد می باشد.از مزایای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1. کنترل دقیق ورود و خروج پرسنل

با استفاده از دستگاه حضور و غیاب ، تمامی تردد ها و زمان ورود و خروج پرسنل به صورت دقیق ثبت می شود و از این رو تمامی پرسنل و کارمندان تمامی سعی و تلاش خود را می کنند تا به موقع در محل کار خود حاضر شوند و این عمل باعث ایجاد نظم در مجموعه ی شما می شود.

در مجموعه هایی که از سیستم حضور و غیاب استفاده نمی شود،پرسنل در حاضر و خارج شدن خود سر زمان و به موقع ، توجه کمتری می کنند و برای دیرآمدن خود سرکار و یا ترک زود هنگام محل کار ،دلایل هایی برای توجیه کردن می آورند که این روند به مرور زمان و در طولانی مدت می تواند منجر به وارد شدن هزینه هایی به مجموعه ها شود.

2. محاسبه دقیق اضافه کار و کسر کار

با توجه به اینکه ثبت تردد پرسنل توسط سیستم حضور  و غیاب بدون کوچکترین خطا و اشتباهی ثبت می شود پس به راحتی از طریق این سیستم اضافه کاری و تاخیر در ورود و خروج پرسنل را بدون کوچکترین خطا محاسبه کرد.

3. سهولت در محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل

دستگاه حضور و غیاب دارای 2 نرم افزار رایگان حضور و غیاب و حقوق و دستمزد می باشد.این دو نرم افزار رایگان برای مجموعه هایی که دارای پرسنل با شیفت ثابت و اداری هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

زمانی که پرسنل ورود و خروج خود را از طریق دستگاه ثبت می کنند،تمامی اطلاعات و زمان ورود و خروج از دستگاه به نرم افزار انتقال می یابد و شما می توانید به راحتی حقوق و دستمزد پرسنل خود را در کمترین زمان ممکن محاسبه کنید.

4. نگهداری آرشیو کاملی از ورو و خروج پرسنل

با داشتن دستگاه حضور و غیاب تمامی اطلاعات نرم افزار را می توانید در پایگاه داده مرکزی مجموعه ی خود ذخیره کنید تا دسترسی سریع تری به مدارک و اطلاعات پرسنل خود داشته باشید.این روش نسبت به روش های سنتی،سریعتر عمل می کند.

همچنین با استفاده از دستگاه حضور و غیاب شما می توانید آرشیو کاملی از زمان تردد پرسنل مجموعه ی خود داشته باشید.

5. پیشگیری از خطای انسانی

درصد خطای انسانی با استفاده از شیوه های سنتی و ثبت در داخل دفاتر حضور و غیاب،بسیار بالا می باشد و می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد.

6. حذف فرایند دستی و کاغذی

شاید استفاده از شیوه های دستی و کاغذی برای محیط های کاری کوچک و غیر رسمی پاسخ گو باشد، اما این پاسخگویی به معنی ایده آل و بدون خطا بودن این شیوه نمی باشد و می تواند منجر به تحمیل هزینه هایی ناخواسته به مجموعه ها شود.

 

ماشین سرقتی تو پیدا کن !

امروزه با توجه به افزایش آمار سرقت،یشتر افراد ترس سرقت خودروی خود را دارند.تصور کنید خودروی شما به سرقت رفته ، چه کاری می توانید انجام دهید ؟هیچی ! در این مقاله قصد داریم به شما ترفندی آموزش دهیم که پس از سرقت خودرو بتوانید ماشین خود را بیابید.

ماشین سرقتی تو پیدا کن !

از سیستم های حفاظتی و امنیتی خودرو می توان به دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو اشاره کرد.با دزدگیر خودرو بیشتر شما آشنایی دارید و می دانید نصب آن برای هر خودرویی الزامی می باشد.آمار سرقت خودروهایی که دارای دزدگیر هستند کمتر می باشد زیرا غیرفعال کردن دزدگیر زمان بر است. 

اما توجه داشته باشید که دزدگیر خودرو فقط حالت بازدارنده دارد و اطلاع رسانی آن تنها از طریق آژیر،ویبره و زنگ ریموت می باشد.

از دیگر سیستم های حفاظتی و امنیتی خودرو می توان به ردیاب ماشین اشاره کرد که افراد کمی با این دستگاه آشنایی دارند.شما با نصب این دستگاه دیگر لازم نیست نگران سرقت خودروی خود باشید.تا آخر مقاله همراه ما باشید تا شما را با قابلیت های ردیاب خودرو آشنا کنیم.

ردیاب خودرو در انواع سیمی و آهنربایی موجود می باشد که اگر به دنبال خرید ردیابی با دقت بالا هستید توصیه می شود ردیاب سیمی تهیه کنید.

از تفاوت های این 2 ردیاب می توان به طرز نصب و شارژ کردن آن اشاره کرد. برای نصب ردیاب سیمی شما باید از یک نصاب ماهر کمک بگیرید اما ردیاب آهنربایی احتیاجی به نصب ندارد.تفاوت دیگر این می باشد که ردیاب سیمی احتیاجی به شارژ کردن ندارد زیرا از برق خودرو تغذیه می کند ولی ردیاب های آهنربایی را باید طی چند روز شارژ کنید و برای هر بار شارژ کردن باید آن را از خودروی خود جدا کنید.

یکی از نکاتی که هنگام خرید ردیاب سیمی باید به آن توجه کنید موضوع باتری داخلی می باشد.توجه داشته باشید که ردیاب خودروی سیمی باید دارای باتری داخلی باشد تا هنگام قطع برق خودرو،دستگاه غیرفعال نشود.

ردیاب به شما کمک می کند تا موقعیت دقیق خودروی خود را بررسی کنید و در هر لحظه از موقعیت خودروی خود با خبر باشید.

بهترین ردیاب خودرو برای پیدا کردن ماشین سرقتی

از بهترین ردیاب های سیمی خودرو می توان به ردیاب ST30 از برند استیلاک اشاره کرد.این ردیاب از جدیدترین و حرفه ای ترین ردیاب خودرو می باشد که امروزه بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است.

ردیاب استیلاک علاوه بر موقعیت یابی دقیق دارای قابلیت های دیگر می باشد که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

قابلیت شنود

با این قابلیت شما می توانید تمامی صداهای داخل خودرو را شنود کنید.این قابلیت هنگام سرقت خودرو بسیار کاربردی می باشد.زیرا با نصب ردیاب شنود دار شما می توانید از طریق شنود ردیاب،تمامی صداهای سارقان را بشنوید.

تعیین محدوده جغرافیایی

با استفاده از این قابلیت شما می توانید محدوده جغرافیایی مشخص برای خودروی خود تعریف کنید تا هر زمان که خودروی شما از آن محدوده ی مشخص خارج شد به شما از طریق اپلیکیشن هشدار داده شود.از طریق این قابلیت نیز شما می توانید به سرعت از سرقت خودروی خود با خبر شوید. 

تعریف سرعت مجاز

شما می توانید از طریق نرم افزار ردیاب خودرو ، سرعت مجاز برای ماشین خود مشخص کنید.با این قابلیت هنگامی که سرعت خودروی شما از حد مجاز خارج شود از طریق اپلیکیشن به شما هشدار داده می شود.

خاموش کردن و کنترل خودرو از راه دور

از دیگر قابلیت های مهم ردیاب خورو که در سرقت خودرو بسیار تاثیر گذار است،کنترل خودرو از راه دور می باشد.به طور مثال شما می توانید از طریق اپلیکیشن ، خودروی خود را از راه دور خاموش کنید.

امکان برقراری تماس 2 طرفه

از قابلیت های جذاب ردیاب st30 استیلاک می توان به برقراری تماس 2 طرفه اشاره کرد.

دارای کلید SOS

در زمان های اضطراری شما می توانید با فشردن کلید SOS ، با نزدیکان خود تماس بگیرید و آن ها را از موقعیت و شرایط خود آگاه کنید.اما لازم به ذکر است که شما باید از قبل شماره ی نزدیکان خود را در حافظه اپلیکیشن ذخیره کنید.

هشدار باز بودن درب خودرو

هنگامی که درب خودرو ی شما باز می شود از طریق اپلیکیشن به شما هشدار داده می شود.

اپلیکیشن ردیاب خودرو

ردیاب خودرو استیلاک دارای اپلیکیشن فارسی می باشد که در دو نسخه اندروید و ios عرضه شده است.که شما می توانید به صورت رایگان این اپلیکیشن را دانلود و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

 

مزایای نصب دزدگیر اماکن

امروزه با افزایش آمار سرقت منازل و فروشگاه ها همه به دنبال راهکار هایی برای افزایش امنیت خانه و مغازه و … هستند.

از اقدامات اولیه برای افزایش امنیت می توان به دوربین مداربسته،دزدگیر اماکن و انواع سنسور های دزدگیر اماکن اشاره کرد.

دزدگیر اماکن یک نوع سیستم حفاظتی برای منازل،فروشگاه ها،اداره ها و … می باشد.مهم ترین وظیفه ی این دستگاه اطلاع رسانی ورود غیرمجاز به یک مجموعه، منزل یا هر حریم شخصی ،با ایجاد صدا یا نور یا تماس تلفنی است.

یکی از نکاتی که هنگام خرید این دستگاه باید توجه کنید این است که دزدگیر اماکن به تنهایی کاربردی ندارد و باید به همراه آن سنسور های مورد نیاز محیط مورد نظر خود را تهیه کنید.سنسور ها متناسب با کارایی و عملکرد خود به دزدگیر اماکن ، سیگنال میفرستند و سپس آژیر به صدا در می آید.

از انواع سنسور های دزدگیر اماکن می توان به سنسور حرکتی،سنسور مگنت،سنسور دود،سنسور ضربه و … اشاره کرد.

حال سوال این است مزایای نصب دزدگیر اماکن چیست؟

1. پیشگیری از وقوع سرقت

با نصب دزدگیر اماکن سرقت کاهش می یابد و شما امنیت محل مورد نظر خود را از قبیل شرکت،مغازه،خانه،ویلا و… را افزایش می دهید.با وجود دزدگیر اماکن های امروزی و انواع سنسور ها ، احتمال سرقت کاهش می یابد و اگر خدایی نکرده سارق دست به سرقت بزند از طریق دزدگیر اماکن به شما هشدار داده می شود.

بیشتر سارقان سعی می کنند محیطی را برای سرقت انتخاب کنند که ورود و خروج آن آسان باشد و زمان کمتری از آنان بگیرد به همین دلیل اماکنی را مورد نظر می گیرند که فاقد هر گونه سیستم های امنیتی باشند تا بتوانند به راحتی کار خودر ا انجام دهند.

2. تحت پوشش قرار گرفتن بیمه

یکی از الزامات بیمه شدن،نصب دزدگیر اماکن و سیستم های هشدار دهنده حفاظتی می باشد.با نصب سیستم های حفاظتی شما می توانید با استفاده از بیمه آتش سوزی و سرقت از سهامی بیمه بهره مند شوید.

3. پیشگیری از آتش سوزی

خسارت آتش سوزی یکی از خسارت های جبران ناپذیری می باشد که بیشتر اوقات اتفاق می افتد و خسارت های جبران ناپذیری وارد می کند.با نصب سنسور دود شما می توانید از اتفاقاتی از قبیل آتش سوزی و نشتی گاز جلوگیری کنید.این سنسور هنگام تشخیص دود و یا نشتی گاز به سرعت به دزدگیر اماکن سیگنال ارسال می کند و سپس آژیر دزدگیر اماکن به صدا در می آید و به شما هشدار می دهد.امروزه از این سنسور در ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری بسیار استفاده می کنند.

4. کاهش احتمال شروع سرقت

یکی از سنسور های پر کاربرد دزدگیر اماکن سنسور حرکتی می باشد که با مشاهده هر فرد نا آشنا و مشکوک سریعا فعال می شود و به دزدگیر اماکن سیگنال ارسال می کند.اگر دستگاه دزدگیر اماکن شما سیمکارتی باشد علاوه بر صدای آژیر،از طریق پیامک نیز به شما اطلاع داده می شود.

5. جلوگیری از خرابی درب و پنجره

از سنسور های پر کاربرد دیگر می توان به سنسور ضربه اشاره کرد.از سنسور ضربه بیشتر برای درب و پنجره ها استفاده می کنند.مهم ترین وظیفه ی این سنسور ها تشخیص ضربه می باشد.خیلی از سارقان سعی می کنند با خرابی در و یا شکستن پنجره سرقت خود را شروع کنند که با نصب سنسور ضربه شما می توانید از خرابی درب و پنجره و شروع سرقت جلوگیری کنید.

6. اداره کردن محل مورد نظر از راه دور

خیلی از افرادی که صاحب ویلا و یا خانه ای در شهر دور هستند نمی توانند به صورت مداوم به ویلای خود سر بزنند از این رو بهترین کار این است که از دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته استفاده کنند.

7. کنترل کردن وسایل برقی از راه دور

یکی از بهترین دزدگیر اماکنی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است،دستگاه f10 می باشد.با این دستگاه شما می توانید تمامی سیستم برقی منازل،ویلا و … را از راه دور کنترل کنید.به طور مثال اگر در سفر هستید می توانید به کمک اپلیکیشن این دزدگیر چراغ های منزل خود را خاموش و یا روشن کنید.

در مجموع با نصب دزدگیر اماکن شما آرامش ذهنی دارید و دیگر لازم نیست هنگام دور شدن از منازل و یا مغازه ی خود دچار اضطراب و نگرانی شوید،زیرا با نصب سیستم های حفاظتی شما هر لحظه از محیط مورد نظر خود با خبر هستید.

6 ویژگی بهترین ضبط ماشین

ضبط ماشین یکی از پر فروش ترین لوازم جانبی های خودرو محسوب می شود زیرا خیلی از افراد علاقه دارند هنگام رانندگی به آهنگ گوش دهند.به دلیل تنوع بالا محصولات ضبط در بازار قصد داریم در این مقاله 6 ویژگی مهم یک ضبط خوب را به شما معرفی کنیم تا خریدی مطلوب و مناسب داشته باشید.

ویژگی بهترین ضبط ماشین

قبل از خرید ضبط حتما به این موضوع توجه کنید که ضبط خودرو انتخابی شما باید با نیاز های شما متناسب باشد.مثلا اگر قصد دارید از طریق بلوتوث به ضبط متصل شوید حتما باید ضبط بلوتوثی خریداری کنید.از ویژگی های مهم یک ضبط می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ضبط استیلاک

1.قابلیت جدا شدن پنل پخش خودرو

ضبط های ماشین در انواع پنل ثابت و پنل جدا در بازار موجود می باشند.ضبط های پنل جدا قابلیت جدا شدن از پنل را دارند و شما می توانید هنگام خارج شدن از خودرو ضبط را با خود ببرید و این قابلیت مانع سرقت ضبط ماشین می شود.اما خیلی افراد نیز به دنبال خرید ضبط با پنل ثابت هستند.

2. دارای انواع پورت های ورودی

یکی از ویژگی های مهم ضبط خودرو داشتن انواع پورت ها می باشد.یک ضبط ماشین خوب دارای انواع پورت های AUX ، USB و کارت خوان می باشد.به وسیله پورت AUX شما می توانید به ضبط خودرو متصل شوید و فایل مورد نظر خود را پخش کنید.از طریق پورت USB شما می توانید تلفن همراه خود را شارژ کنید.

3. دارای قابلیت بلوتوث

بلوتوث از ویژگی های قابل توجه ضبط خودرو می باشد که هنگام خرید باید به آن توجه کنید.اکثر بهترین ضبط های خودرو این ویژگی را دارند.از طریق این قابلیت بلوتوث شما می توانید به راحتی تلفن همراه خود را به ضبط متصل کنید و فایل مورد نظر خود را پخش کنید.این قابلیت از دو سیستم عامل اندروید و ios پشتیبانی می کند.

4.حداکثر توان خروجی ضبط ماشین

صدای خروجی ضبط خودرو یکی از موضوعات مهم هنگام خرید ضبط خودرو می باشد.هر چه قدرت و توان صدای خروجی یک ضبط بالا باشد کیفیت آن بهتر است. بهترین و با کیفیت ترین ضبط های ماشین دارای توان خروجی حداقل 50 وات به بالا هستند.

5.برند ضبط ماشین

هنگام خرید ضبط ماشین برند هایی را انتخاب کنید که کیفیت محصول آن تایید شده باشد.از برند های معروف ضبط خودرو می توان به برند های پایونیر، جی وی سی، استیلاک، زنوتیک و …  اشاره کرد.اگر به دنبال برند خوب و ارزان برای خرید ضبط ماشین هستند برند استیلاک را به شما پیشنهاد می کنیم.ضبط های ماشین این برند بلوتوثی هستند و دارای پورت های AUX ، USB و کارت خوان می باشند.صفحه نمایش این ضبط ها رنگی می باشد و حداکثر توان خروجی این ضبط ها 60 وات می باشد.

6. سایز ضبط

ضبط های ماشین در دو سایز 1DIN و 2DIN در بازار موجود می باشند.برای ماشین هایی از قبیل پراید، 206، 405 و … ضبط 1DIN مناسب است اما در خودروهای لوکس تر می توان ضبط 2DIN نصب کرد.

 

باطری به باطری بدون کابل

 جامپ استارتر (Jump Starter) دستگاه ذخیره کنندۀ برقِ پرتابلی است که دارای خروجی برق ۱۲ ولت است (ولتاژ ثابت باتری‌های ماشین‌های سبک) و در مواقعی که شما امکان باتری به باتری کردن ندارید (نبود ماشین کمکی، نبود کابل باتری به باتری، عدم آشنایی با نحوه صحیح باتری به باتری) به باتری شما متصل و بدون نیاز به صرف زمان خاصی برای شارژ کردن باتری، ماشین شما را روشن می کند.

جامپ استارتر چگونه کار می‌کند؟

نحوه کارکردن با استارتر جامپر بسیار ساده است. در ابتدا شما توسط آداپتور، دستگاه خود را شارژ می‌کنید، سپس هنگامی که باتری ماشین شما خالی شده کابل های جامپ استارتر را به باتری وصل کرده و آن را روشن می‌کنید، پس از چند ثانیه با یک استارت ماشین شما روشن می‌شود.

در بازار جامپ استارترهای گوناگونی وجود دارد که براساس قدرت خود استارتر جامپر و امکانات جانبی مانند داشتن جامپ استارتر و پمپ باد، قیمت جامپ استارتر خودرو متفاوت است. در ادامه به ویژگی‌های استارتر جامپرها می‌پردازیم تا انتخاب شما را هنگام خرید آن‌ها ساده‌تر کنیم.


برخی از قابلیت های جامپ استارتر استیل میت JS12

·         پشتیبانی از خودروهای بنزینی تا 5 لیتر

·         پشتیبانی ازخودروهای دیزلی تا 3 لیتر

·         پاور بانک

·         سه حالت چراغ قوه

·         جامپ استارتر

مهم ترین کاربرد جامپ استارتر زمانی می باشد که باطری خودرو شما خالی می شود. همان طور که می دانید در این هنگام یکی از از اقداماتی که افراد انجام می دهند، باطری به باطری می باشد. درواقع برای این کار نیاز به باطری خودروی دیگری دارید. جامپ استارتر مانند یک باطری عمل می کند و شما می توانید جامپ استارتر را از طریق کابل به باطری متصل کنید تا خودرو استارت بخورد.

کاربرد دیگر جامپ استارتر، پاور بانک می باشد. از این وسیله می توان به عنوان پاور بانک استفاده کرد و با استفاده از آن تلفن همراه را شارژ کرد. هم چنین از این وسیله برای شارژ لپتاپ نیز استفاده می شود. لازم است برای استفاده از جامپ استارتر استیل میت JS12 قبل از هرچیزی، آن را شارژ کنید.این مدل جامپ استارتر دارای چراغ سه حالته نیز می باشد که شما می توانید از آن به عنوان جراغ قوه چشمک زن یا ثابت نیز استفاده کنید.

6 ويژگي بهترين ضبط ماشين

همان طور که می دانید امروزه ضبط ماشین از جمله پرفروش ترین لوازم جانبی خودرو محسوب می شود. بسیاری از افراد علاقه مند به گوش کردن آهنگ در هنگام رانندگی می باشند. از این رو ضبط خودرو فروش بالایی در بازار دارد. لازم است در هنگام خرید بهترین ضبط ماشین به برخی از ویژگی های آن توجه کنید تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید. در این مطلب قصد داریم به بررسی 5 ویژگی قابل توجه ضبط خودرو بپردازیم.

بهترین ضبط ماشین

قبل از بررسی 5 ویژگی ضبط، لازم به ذکر است که ضبط انتخابی شما باید با نیاز های شما متناسب باشد. درواقع بهترین ضبط خودرو ضبطی است که نیاز های شما را برطرف کند. به طور مثال اگر شما قصد دارید تلفن همراه خود را به ضبط متصل کنید و موزیک گوش دهید، لازم است ضبطی خریداری کنید که قابلیت بلوتوث دارد. البته امکان اتصال تلفن همراه به ضبط خودرو از طریق کابل AUX نیز وجود دارد.

توجه کنید که 6 ویژگی که در ادامه توضیح می دهیم تنها ویژگی ها نمی باشند و در این مطلب قصد داریم به مهم ترین ویژگی های یک ضبط بپردازیم.

1قابلیت جدا شدن پنل ضبط

پنل برخی از ضبط های خودرو قابل جدا شدن می باشد که افراد زیادی ضبط های پنل جدا را به پنل چسبیده ترجیح می دهند. چراکه شما می توانید ضبط را با خود به خانه برده تا سارق به سرغ ضبط نرود. البته برخی از افراد ضبط های پنل چسبیده را ترجیح می دهند و علاقه ای به حمل پنل ضبط ندارند. البته باید بگوییم که قیمت ضبط های پنل جدا بالاتر است و عموما بهترین ضبط ها پنل جدا می باشند. این ویژگی از جمله ویژگی هایی است که باید به آن توجه کنید.

2مجهز به انواع پورت ورودی

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید ضبط، باید به آن توجه داشت، پورت های ورودی می باشد. از انواع پورت های ورودی می توان به پورت USB، AUX و کارت حافظه اشاره کرد. بهترین ضبط ها دارای تمامی پورت های ورودی هستند تا امکان اتصال فلش، رم و تلفن همراه به ضبط را برای مخاطب فراهم کنند. برخی از ضبط ها دارای دو پورت USB می باشند که شخص به صورت همزمان بتواند هم فلش را متصل نماید و هم تلفن خود را شارژ کند.

3قابلیت بلوتوث

بلوتوث نیز یکی از قابلیت ها و ویژگی هایی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید. بهترین ضبط های ماشین این قابلیت را دارند و شما به راحتی از طریق بلوتوث می توانید تلفن همراه خود را به آن متصل نمایید. البته برخی از ضبط دارای کیفیت خوبی نیستند و گاهی اتصال از طریق بلوتوث با مشکلاتی رو به رو می شود. بهتر است در هنگام خرید از عملکرد درست و سریع بلوتوث ضبط مطمئن شوید. هم چنین سعی کنید ضبط بخرید که دارای گارانتی است تا در صورت بروز مشکل بتوانید از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

4توان خروجی ضبط

از ویژگی های ضبط ماشین می توان به توان خروجی آن اشاره کرد که میزان آن در ضبط های مختلف، متفاوت است. توان خروجی ضبط، همان قدرت و کیفیت صدای خروجی ضبط می باشد که هر چه میزان آن باشد، بهتر است. درواقع توان خروجی ضبط زیاد باشد، کیفیت صدا بهتر و قدرت صدا بالاتر خواهد بود. بهترین ضبط ها دارای توان خروجی 50 وات به بالا می باشند.

5برند ضبط ماشین

برند ضبط یکی از موضوعاتی است که باید به آن توجه کرد. لازم است بدانید که برند از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت ضبط می باشد. برند های شناخته شده تر مانند پایونیر، جی وی سی، کنوود، زنوتیک و … دارای قیمت نسبتا بالاتری هستند. البته ممکن است برخی از برند های شناخته نشده نیز کیفیت بالایی داشته باشند، پس بهتر است برند را ملاک اصلی خرید ضبط قرار ندهید. 

6سایز ضبط

ضبط های ماشین در دو سایز 1DIN و 2DIN تولید و عرضه می شوند که شما باید ضبط متناسب با خودروی خود را خریداری کنید. برای خودروهایی مانند پراید، 206، 405 و … ضبط 1DIN مناسب است اما در خودروهای لوکس تر فضای بیشتر به ضبط اختصاص داده شده است و می توان در آن ها ضبط 2DIN نصب کرد. ضبط های 2DIN از نوع تصویری می باشند و گران قیمت تر هستند.

 

 

ردیاب حرفه ای خودرو با قابلیت شنود

 

قبل از خرید هر وسیله یا دستگاهی لازم است درمورد آن اطلاعات کسب کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در هنگام خرید ردیاب نیز لازم است با ویژگی ها و قابلیت های آن آشنا شوید. ردیاب ها دارای انواع مختلفی می باشند و با توجه به نوع آن ها، دارای کاربرد های متفاوتی نیز هستند. در این مقاله قصد داریم توضیح مختصری در مورد ردیاب خودرو ارائه دهیم و پس از آن به بررسی ویژگی شنود ردیاب خودرو بپردازیم   .

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب خودرو دستگاهی است سیمکارت خور که قادر به شناسایی موقعیت مکانی خودرو می باشد. امروزه افراد زیادی به منظور حفظ امنیت خودروی خود از این وسیله استفاده می کنند. مهم ترین کاربرد ردیاب ماشین در هنگام سرقت خودرو می باشد. ردیاب های خودرو دارای انواع مختلف و همچنین قابلیت های متفاوتی نیز می باشند. قیمت ردیاب خودرو وابسته به قابلیت های آن می باشد. هرچه قابلیت های ردیاب ماشین بیشتر و، بهتر و پیشرفته تر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود.

یکی از قابلیت های ویژه ی ردیاب خودرو، قابلیت شنود می باشد. همان طور که گفته شد؛ شنود ردیاب خودرو قابلیتی خاص و ویژه می باشد که تمامی ردیاب ها از آن بهره مند نیستند. اگر این قابلیت برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است؛ لازم است در هنگام خرید ردیاب خودرو دقت کنید و ردیابی با قابلیت شنود خریداری نمایید.

قابلیت شنود ردیاب خودرو

ردیاب های شنود دار دارای یک میکروفون می باشند که لازم است در هنگام نصب ردیاب، میکروفون نیز داخل خودرو نصب شود. این میکروفون می تواند تمامی صداهای داخل کابین خودرو را به صورت کاملا واضح، ضبط کرده و به گیرنده برساند. شاید در نگاه اول شنود و استراق سمع کار درستی به نظر نرسد اما توجه داشته باشید که شنود ردیاب خودرو می تواند در خیلی از موارد کاربردی باشد. در ادامه به بررسی کاربرد این قابلیت جی پی اس ماشین می پردازیم.

کاربرد شنود ردیاب

یکی از کاربردهای این قابلیت در هنگام سرقت خودرو می باشد. در این هنگام شما می توانید با استفاده از شنود، مکالماتی که میان سارقین ردوبدل می شود را بشنوید. این مکالمات می تواند کمک بسیاری به شما و پلیس در پیدا کردن سارقین نماید. البته با استفاده از ردیاب می توان به راحتی موقعیت خودروی به سرقت رفته را شناسایی کرد اما وجود میکروفون و شنیدن مکالمات سارقین نیز می تواند عمل جستجو را برای شما و پلیس راحت تر نماید.

قانونی بودن شنود

شاید خیلی از افراد تصور کنند که استفاده از ردیاب های شنود دار در داخل خودرو عملی غیرقانونی است در صورتی که کاملا در اشتباه هستند. توجه داشته باشید که شنود و استراق سمع، زمانی غیر قانونی می باشد که؛ تجاوز به حریم شخصی دیگران محسوب شود. امروزه با وجود تعداد بالای سرقت خودرو، موتور سیکلت و… استفاده از ردیاب های شنود دار به جهت تامین امنیت وسیله نقلیه امری ضروری به حساب می آید.

جی پی اس خودرو ST30 با قابلیت شنود

ردیاب خودرو ST30 استیلاک یکی از با کیفیت ترین و بهترین ردیاب های خودرو می باشد. این مدل ردیاب نیز از جمله ردیاب های شنود دار محسوب می شود. از دیگر قابلیت ها و امکانات این دستگاه می توان به کلید اضطراری SOS، هشدار باز شدن درب، هشدار روشن خودرو، امکان خاموش کردن ردیاب خودرو از ره دور و… اشاره کرد. اما یکی از مهم ترین مزیت هایی که این ردیاب نسبت به سایر ردیاب ها دارد، پشتیبانی قوی و پاسخگوی آن می باشد که این موضوع یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه داشت.

در این مقاله سعی کردیم شما را با قابلیت شنود ردیاب خودرو تا حدودی آشنا کنیم. لازم است در هنگام خرید ردیاب خودرو به موارد دیگری چون باتری ردیاب، کلید SOS، اپلیکیشن فارسی و … توجه کنیم و ملاک خرید ردیاب را تنها شنود قرار ندهیم. همان طور که در بالاتر توضیح دادیم برای خرید مناسب ترین و بهترین ردیاب خودرو بهتر است در این زمینه اطلاعاتی کسب نماییم و یا با افرادی که دارای آگاهی بیشتری در این زمینه هستند مشورت نماییم.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد